مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-02حوادث

سرتیتر اخبار| استان اردبیل در هفته ای که گذشت


در این بسته خبری خبرگزاری فارس اردبیل با عنوان «سرتیتر اخبار هفته؛ استان اردبیل در هفته ای که گذشت» به مهم ترین اخبار یک هفته گذشته استان خواهیم پرداخت.

- خبرگزاری فارس- اردبیلسرتیتر اخبار: به پیشنهاد سردبیری در این بسته خبری به مهم ترین اخبار یک هفته گذشته استان اردبیل از جمله تداوم افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت هفته دولت، آتش سوزی در جنگل های فندوق لو، خرید تضمینی 227هزار تن گندم در اردبیل  و .

اشاره خواهیم کرد.

نجات 2 کوهنورد مفقودشده در ارتفاعات سبلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بعد از چندین ساعت تلاش، تیم عملیاتی هلال احمر 2 کوهنورد مفقودی را در محل بالاتر از پناهگاه شمال شرقی سبلان پیدا کرده و به پناهگاه انتقال دادند.

تکمیل راه آهن اردبیل نیازمند 3 هزار میلیارد تومان اعتبار است رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه راه آهن اردبیل 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به اتمام رسیدن این طرح نیازمند 3 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گفته شایقی: در سال 1401 مجموعا 560 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل در نظر گرفته شده است و 2 هزار و 440 میلیارد تومان دیگر باید از طریق منابع مختلف اعم از تهاتر نفت، قرارگاه خاتم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرتیتر اخبار| استان اردبیل در هفته ای که گذشت

سرتیتر اخبار| استان اردبیل در هفته ای که گذشت